Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Roda el món i torna al Born
Taller de cuina històrica
Narratives d’una col·lecció. Desafiant les identitats fixes. Visita-taller a la Col·lecció MACBA
La visita a l’exposició Col·lecció 30 Aniversari proposa una aproximació a la Col·lecció MACBA com una constel·lació d’obres que es relacionen entre si amb connexions poètiques i inesperades al voltan
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Quan els nombres canten (Barcelona)
El ritme... aritmètic!
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Ruta autoguiada Travessant Fronteres
Ruta per la ciutat de Barcelona, amb diverses parades en espais significatius per una persona migrant. És una activitat autogestionada pel mateix centre. L'entitat dinamitza una xerrada al final.
FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.