Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Jugar amb foc

Coneixements científics i art es donen la mà per ajudar-nos a prendre consciència de com ha de ser la nostra convivència amb aquest element fascinant. Juguem amb foc?

COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?

Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.

Robot Slalom

Serem capaços de programar un robot perquè pugui superar un circuit d’slalom? Controlarem els moviments bàsics d’un robot per definir la seva trajectòria en un circuit d’eslalom (zig-zag).

ApS: Vigilants de l'aire

Projecte per aprendre què és la contaminació atmosfèrica i donar a conèixer les mesures de prevenció i precaució a la comunitat educativa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.