Resultats de la cerca
Jugar amb foc
Coneixements científics i art es donen la mà per ajudar-nos a prendre consciència de com ha de ser la nostra convivència amb aquest element fascinant. Juguem amb foc?
Jo canto ABBA (Lleida)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Foley: sons i cinema (Girona)
Descobrint sons invisibles
La dansa dels animals fantàstics
Primer es fa una visita al Museu d'Art de Girona, on s'aprenen els moviments dels animals amagats a les obres. Després es fa una dansa conjunta, portant màscares que s'hauran fet al taller.
Què és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
Volcà Croscat
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans
LA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
JA N'HI HA PROU..! Prevenció de la violència en l'àmbit dels joves (família, amistats, escola)
JA N’HI HA PROU..! és una activitat de teatre/fòrum que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.