Resultats de la cerca
Taller de gestió de pors i dubtes sobre el futur
Taller de gestió de pors i dubtes sobre el futur, dirigit a joves a partir de 16 anys. Dinamitzat per les professionals del Programa Ocell de Foc Volant (de Terrassa i municipis propers).
Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.Robòtica amb Code & Go: La ciutat del futur
Com seran les ciutats del futur? Ens imaginarem una ciutat futurista i dissenyarem els seus carrers, edificis, parcs, etc. Després programarem un robot per visitar els diferents elements de la ciutat.
Vet aquí el rock (Lleida)
Bateria, ritmes i contes
La Venganza de Don Mendo
Una comèdia clàssica amb ritme d’avui: Paco Mir dirigeix aquesta versió esbojarrada de La venganza de Don Mendo, una sàtira en vers carregada d’humor i molt joc teatral.
Pintem sense colors
L'activitat consta d'una visita guiada al Museu d'Art de Girona per descobrir els diferents pigments i les tècniques artístiques, per anar després al taller on farem les nostres pròpies pintures.
De l’engranatge a la programació
Recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.
Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i el grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!
L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
A ritme de nombres i xifres (Tarragona)
Matemàtiques fascinants
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.