Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Colònies 360º: Colònies sense mestres acompanyants
Amb Monitors 360º que tenen cura dels vostres fills/es en tot moment. Mimem als qui més estimes!
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
Actuar sense parar! (Tarragona)
Jugant a partir de tècniques teatrals
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
Clik. Jocs per descobrir la ciència - Espai Singular
A través del joc i l'observació, els més petits s'ho passaran d'allò més bé fent descobriments científics.
VIOLÈNCIA MASCLISTA. COM COMENÇA TOT?
Presentació informativa adreçada a joves per tal d’evitar que aquests puguin ser víctimes susceptibles de possibles maltractaments en l’àmbit de la parella.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.