Resultats de la cerca
Taller de mosaic i visita guiada a la Cripta
L'objectiu del taller és donar a conèixer la tècnica de mosaic utilitzada per Gaudí tant des d'un punt de vista teòric com pràctic. Els alumnes coneixeran també els materials i les eines utilitzades.
La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.L'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.
TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.La Maleta dels Planetes
Activitat per dur a terme a l'aula de l'escola, o l'instititut. Les mides proporcionals, les principals característiques, i les distàncies dels planetes vers el Sol, a l'abast de tots els cursos.
Mans a les eines! Construïm els dipòsits
En aquesta activitat aprendrem, amb l’ajuda d’unes maquetes, com es van construir els Dipòsits Vells de Manresa i quin era el seu funcionament.
La Manresa medieval vol aigua!
Ens situem a mitjans del segle XIV, on les males collites a la ciutat de Manresa van causar molta fam degut a una llarga època de sequera.
Del pla a l'espai
Formes que no acaben mai
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.