Resultats de la cerca
Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
TALLER COEDUCATIU - AIXÒ NO VA DE NENS I NENES
Això no va de nens i nenes, i per aquest motiu és imprescindible anar fent camí cap un món lliure d'estereotips.
Taller #resistència
Objectiu de l’activitat: Desenvolupar competències per afrontar assertivament les pressions de grupReduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Ciència amb ritme: projecte educatiu de tecnologia, música i arts visuals
Una oportunitat perquè l'alumnat aprengui a dissenyar, construir i personalitzar un instrument a través de tallers i recursos de ciència i música.
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
VISITA A CORBERA D’EBRE + TRINXERA
a Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolíti
Coneix la Potabilitzadora
Que és una ETAP?
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.