Resultats de la cerca
La fàbrica tèxtil
Visita guiada per la important fàbrica tèxtil coneguda com a Vapor Aymerich, Amat i Jover de Terrassa
Visita a la seu de la Fundació
Visita guiada a la seu de la Fundació i entrada a la Casa groga amb itinerari fins als jardins de la fàbrica La blava.
NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenera
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
ELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.
Moda en transició (70's-90's)
Presentació de peces originals i dinàmica de joc de rol sobre els canvis en la moda dels 70's als 90's
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
L'aventura de les llengües
Viatge arreu dels cinc continents mitjançant curiositats lingüístiques
LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
Les abelles a l'escola. Dolçes Xerrades a les Escoles
Les visites als centres educatius són xerrades interactives on els més petits aprendran com treballen els abellaires i les abelles.
Mostrant 1-10 de 1.956 elements.