Resultats de la cerca
Taller a l'aula Bosc submarí de Posidonia oceanica
Posidonia oceanica. Biologia i altres aspectes interessants d’aquesta fanerògama marina. Causes i efectes mediambientals que l'afecten. Situació actual de les praderies.La fageda, un bosc ple de tresors
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un ecosistema: la fageda a partir de la descoberta a través dels sentits i identificar diferents organismes i les relacions que s'estableixen entre ells.
PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre.
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Les impressores d'abans. Taller de gravat
L'activitat començarà amb una visita guiada a la col·lecció del Museu d'Art de Girona, per anar després al taller per fer un gravat amb els motius de les caselles del joc de l'oca.
MARXA NÒRDICA
Activitat per iniciar-se a la tècnica de la Marxa Nòrdica.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualPlanetari mòbil escolar
Planetari per muntar dins el centre educatiu. Diverses propostes des d'Educació Infantil a 4t d'ESO. Activitats adaptades a cada nivell.
El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
Mamut. El gegant de l'edat de gel
Visita comentada
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.