Resultats de la cerca
Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
La construcció de la imatge del món (ESO)
En què s’assembla o es diferencia la societat actual de la del passat? Com ens divertim a la platja en el nostre temps lliure? Seguim viatjant com abans? Hi continua havent pirates?
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.Esquiades escolars a La Cerdanya
Esquiades escolars amb tècnics esportius qualificats i experimentats en totes les activitats, lloguer de material inclòs, servei de monitoratge les 24 hores i allotjament amb tots els equipaments.
L’aventura de l'Atlàntic
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
LES PLANTES AROMÀTIQUES
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de cas
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
Programa Argó - ICE UAB
El Programa Argó de l'Institut de Ciències de l'Educació de la UAB facilita la transició entre la secundària i la universitat, a través de diferents activitats dirigides tant estudants com a docents.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.