Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Per sucar-hi pa
Taller de cuina i història medieval
Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit Kósmos
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
L'EMPATIA - Habilitat per a la vida
Activitat escolar amb la finalitat que l'alumne adquireixi habilitats empàtiques. Mirada oberta, comunicació efectiva i afectiva, No violència, millor convivència i clima a l'aula
STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Per què tot s'espatlla?
Aquest video parla de cotxes, telèfons i bombetes, i de les conspiracions per empitjorar-los.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.