Resultats de la cerca
ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
Els guardians de l’aigua
El consum de l’aigua a les ciutats ha estat molt important al llarg de la història. Una de les dificultats ha estat moltes vegades fer arribar aigua de qualitat a la ciutat.
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaEL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Més Enllà del Surfskate. Un taller d'esport inclusiu.
MES: esport inclusiu per a tothom, tinguin o no diversitat funcional. Adaptem els objectius de cada sessió a cada grup: pot ser per primària, Eso i adults.
Física i química per a una conducció segura
Indagant: factors d'una conducció segura
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.