Resultats de la cerca
GESTIONA L'ESTRÈS Com viure amb calma la vida d'estudiant 1h 15 min
Una conferència pràctica i vivencial dirigida a alumnes, amb eines per gestionar l'estrès i ser més eficients. 1h 15 min
Visita lliure al Jardí Botànic de Barcelona
La visita al Jardí Botànic de Barcelona us permetrà descobrir la flora de les regions del món amb clima mediterrani. Podeu passejar, mirar o olorar els diferents paisatges del Jardí al llarg de l’any.
COM MILLORAR LES RELACIONS FAMILIARS_ Model Relacional Bridge® 1h 15 min
Taller pràctic i vivencial amb eines per entendre i gestionar els conflictes i millorar la convivència familiar, amb les eines del Model Relacional Bridge® i el Bridge Assessment®.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
Lego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
Taller a l'aula Espècies exòtiques invasores
Espècie autòctona i al·lòctona. Espècies invasores, alguns exemples i impactes ecològics i mediambientals que provoquen. Conservació i protecció dels espais naturals.El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.MIRADOR TORRE GLÒRIES: LA MEVA CIUTAT, UN ECOSISTEMA
Explora les ciutats com a ecosistemes interconnectats al Mirador Torre Glòries. Entén la importància de cada element pel desenvolupament sostenible amb activitats didàctiques.
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.