Resultats de la cerca
Roques i minerals sota la lupa
En aquesta activitat viatjarem a l’interior de la Terra per conèixer-ne la composició i descobrirem, per mitjà de l’experimentació, com són les roques que formen la geosfera.
Les impressores d'abans. Taller de gravat
L'activitat començarà amb una visita guiada a la col·lecció del Museu d'Art de Girona, per anar després al taller per fer un gravat amb els motius de les caselles del joc de l'oca.
Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
Paper Blanc: Ofici i Tradició
Història del paper. Indústria de la comarca: la farga i el molí paperer, herència dels oficis tradicionals. Feu el vostre propi paper artesà. Secundària usa els mòbils. Amb guia didàctica.
Ballem, ballem i no ens cansem
Quins són els balls tradicionals de la cultura popular catalana i com es ballen? Descobriu el món de la dansa tradicional amb un taller dinàmic i rítmic amb l'Esbart Català de Dansaires.
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
Estades Escolars a l'Alberg de Banyoles
Estades de descoberta de la conca lacustre de Banyoles amb activitats de natura, combinades amb propostes d'arqueologia, lleure i esport a l’Alberg de Banyoles
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.