Resultats de la cerca
LA FÀBRICA ASLAND
Les restes de la Fàbrica Asland posen de manifest l’espectacularitat d’un dels conjunts fabrils més increïbles de la industrialització catalana i enmig d’un singular entorn natural.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
La Conca a través del temps
Un recorregut dinàmic i participatiu per la història de Catalunya, a través dels rics vestigis conservats a la Conca de Barberà.
Estades formatives per a cicles formatius
Estades formatives en cases de colònies dirigides a alumnes de cicles formatius
Ens orientem com pirates
Els alumnes descobriran diferents tècniques d'orientació utilitzades per marins, crearan ells mateixos una brúixola i faran un joc d'orientació. Per a alumnes cicle mitjà i superior de primària.
Què volem transmetre a través dels nostres perfils digitals?
L'objectiu de l'activitat és prendre consciència i actuar amb coherencia a través de les pantalles. En aquesta ocasió es treballa la imatge personal, l'autoestima, la influència dels referents digital
Taller cercle de tambors
En aquets taller tocarem ritmes i hi haurà un tambor per cada nen. Fem servir instruments especials per escoles patrocinats per la marca Remo.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
Visites Dinamitzades: ESO i Batxillerat
En aquesta visita, a través del mètode pregunta-resposta, es genera un diàleg i una reflexió entorn de l'art contemporani.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.