Resultats de la cerca
Talller d´Hort a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Treball del cicle tancat entre l´agricultura i la ramaderia. Treball de pagesos llaurant,adobant, sembrant les llavors i regant la pantació. Tastet de l´hort.
Els gats comunitaris, els nostres petits veïns
Xerrada participativa per treballar amb l'alumnat la convivència responsable amb els gats que viuen a la ciutat.
Explora, immersió a la Mediterrània
Submergeix-te amb nosaltres per descobrir els misteris dels ecosistemes marins i les espècies que els habiten! Aprendrem com cada ecosistema es manté en equilibri i què pot trencar aquesta harmonia.
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Lego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.MÓN SANT BENET: Xics Lab
Experiments a la cuina
Aprenem a Ecodissenyar
L’objectiu és que l'alumnat comprengui el concepte de cicle de vida dels productes que els envolten i com, pensant en ells des de les primeres fases de disseny, es poden minvar els impactes ambientals
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Descobrim l'Agricultura de Muntanya
Coneixerem els arbres fruiters propis d’una masia de muntanya i utilitzarem els seus fruits en receptes senzilles.
Restes i rastres
Descobreix l'evolució a través de fòssils reals
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.