Resultats de la cerca
Energia Solar, energia infinita al nostre abast amb astroxperiences.com
Tenim clar que el futur és a les estrelles, començant per la més estimada, la nostra, la que ens dona la vida i l’energia.
Bojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!
Taller cercle de tambors
En aquets taller tocarem ritmes i hi haurà un tambor per cada nen. Fem servir instruments especials per escoles patrocinats per la marca Remo.
DONA IGUAL! Sensibilització en la igualtat d'oportunitats dona/home enfocada a la inserció professional
DONA IGUAL! és una activitat de teatre/fòrum divertida i engrescadora en la qual es treballa sobre la igualtat d’oportunitats dona / home enfocada a la inserció professional dels joves.
Aventura als arbres
Els alumnes necessiten desconnectar i per això venir als nostres parcs pot ser una de les millors excursions. Alumnes i professors gaudireu de més de 200 activitats d'aventura als arbres.La Cuca de Llum: Contacontes + activitat STEAM
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
Joc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatL'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.
ESCOLARS – Ratera (4 dies - 3 nits)
Gaudeix d'una estada de 4 dies i 3 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida segons l'edat i necessitats. Oferim monitoratge 24h
LA DESCOBERTA DEL PAILEBOT SANTA EULÀLIA
Descobrim a bord com és i com navegava un vaixell a principis del segle XX en aquesta visita guiada al pailebot Santa Eulàlia, una embarcació construïda el 1918 per al transport de mercaderies.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.