Resultats de la cerca
CAMPUS D'ESTIU DE LES ARTS - ERAM Zeta
El Campus d’Estiu ERAM, és un projecte lúdic i educatiu, dirigit als i les joves d’entre 12 i 17 anys que vulguin explorar el seu potencial creatiu de la mà d’un equip docent especialitzat.
Taller a l'aula Espècies exòtiques invasores
Espècie autòctona i al·lòctona. Espècies invasores, alguns exemples i impactes ecològics i mediambientals que provoquen. Conservació i protecció dels espais naturals.Laboratori de mar
Què és la transparència de l’aigua i per què la mesurem? De quin color és l’aigua del port? Quina és la temperatura de la columna d’aigua del port? Hi ha diferències amb mar obert?
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Orientació a Can Pidelaserra
Mijançant un mapa caldrà localitzar tipus d´arbres, esbrinar els rastres, identificar cultius, seleccionar plantes, tot amb el propòsit d´aconseguir la passejada en carro que tant us agrada
Siguem llenguaferits!
Taller amè sobre diversitat lingüística i la situació del català
Dipòsit controlat de la Vall de Joan
En aquesta visita guiada els participants podran conèixer millor el model metropolità de gestió de residus municipals a través d'un dipòsit controlat i clausurat l'any 2006.
Connectant mons - Drets sense fronteres
Connectant mons combina l'activitat a l'aula amb el treball col·laboratiu en línia, on participen més de 12.000 alumnes de diferents països i realitats i és treballa amb 8 llengües diferents.Patufet, on ets?
Una aproximació a l’agricultura per als més petits.
Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.