Resultats de la cerca
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.QUE SÍ, VIDA! Prevenció del VIH/sida - ITS i la negociació afectiva - sexual
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre/fòrum on es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.
CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.
Cuidem casa nostra!
Vols convertir-te en una superhroïna o un superheroi del medi ambient? Ajuda a la Rita, la nostra superheroïna, a separar els residus correctament i convertir-los així en un nou recurs!
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
La custòdia entra en joc
Aprèn com funciona un acord de custòdia per la conservació de la natura!
El cicle de l'aigua: tanca l'aixeta!
L'activitat, a partir d'un conte que té com a protagonista una gota d'aigua, repassa el cicle integral de l'aigua des de la seva captació fins el seu retorn al medi.
CONCURS FOTOGRÀFIC "Expressar-se amb imatges"
Activitat d'Educació Emocional per "observar-se a un/a mateix/a, escoltar-se, sentir les emocions, expressar-les, comunicar-se, compartir, cooperar,... per cohesionar el grup"
Coneixença i cohesió de grup_Grups de Primària
Són estades pensades per grups de nova formació o que han tingut canvis o noves incorporacions.
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Mostrant 1-10 de 2.254 elements.