Resultats de la cerca
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIEDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaEscape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que els alumnes aprenguin sense adonar-se'n, mentre juguen pels carrers del poble.
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
Domus: tessel·les i mosaics
Taller on a partir dels mosaics exposats al museu aprendrem com eren les ciutats i la societat romana, i on els alumnes acabaran fent el seu propi mosaic.
ESCOLARS NEU - Iceberg (4 dies - 3 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Visita als espais de la batalla de l'Ebre amb Terra Enllà. Un dia
Visita als espais de la batalla de l'Ebre. Jornada sencera. Espais: pas de barca de Miravet i cap de la vila, Poble Vell de Corbera d'Ebre, museu, trinxeres i Memorial de les Camposines
TITELLES: NO TINC POR
Espectacle de teatre i titelles: Una història quotidiana, divertida i participativa per tothom. Perquè... Qui no té por?
ABANS DEL PAPER: PAPIR I JEROGLÍFICS
Es transmet la importància d'aprofitar els recursos que proporciona l'entorn per crear objectes d'utilitat com han fet les diferents cultures al llarg de la història.Amb guia didàctica.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.