Resultats de la cerca
Sortida dinàmiques de grup
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.
LA TORTUGA DE L'ALBERA - Testudo Hermanni
Una petita sortida adaptada per veure els hàbitats naturals de la Testudo Hermanni i gestió del paisatge. Activitat dinàmica. S'inclou la visita al CRTA Garriguella.Sant Jordi a Can Pidelaserra
Els petits faran la recollida de tota la indumentària per a la representació de Sant Jordi; cada peça estarà amagada entre els corrals, assignada a un petit artista. Després d'aquesta intensa tasca de
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
EXCURSIÓ EN KAYAK A LA COVA DE L'ILLOT DEL CASTELLAR
L’Excursió a la Cova es una activitat de descoberta de les peculiaritats del Parc Natural del Cap de Creus a través de l’experiència inoblidable de navegar en caiac.
Dels Romans a l'Edat Mitjana
Joc de pistes en diferents idiomes per descobrir la història de la Barcelona romana i medieval.
‘Redissenyem el “pa amb tomàquet”. Aprenem disseny i gastronomia creativa per la millora dels sistemes alimentaris’
Combinarem tradició i creativitat per repensar els sistemes alimentaris futurs a través del “pa amb tomàquet”, explorant sostenibilitat, gestió de residus, producció, consum i metodologies de disseny.
ELS PICASSOS DE JOSEP PALAU I FABRE
Visita dinamitzada sobre la vida de Picasso
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Programes en línia per crear infografies extraordinàries i molt més
Diferents webs gratuïtes per crear infografies dinàmiques, espectaculars i personalitzades en pocs minuts.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.