Resultats de la cerca
Restes i rastres a la Séquia
En un recorregut pel bosc, farem de detectius i llegirem la natura a través de les restes i els rastres que hi trobem.
L'Enxaneta - descobreix com funcionen els satèl·lits amb un CubeSat
Us presentem una activitat per entendre com funcionen els satèl·lits, en la què interaccionareu amb una rèplica funcional del satèl·lit "Enxaneta" (el primer satèl·lit català).
Sortides de Nadal
Sortides d'un dia per a alumnes d'educació infantil i primària per a celebrar les tradicions nadalenques
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
ENDESA EDUCA DIGITAL
L'objectiu principal és conscienciar els alumnes sobre la necessitat de fer un consum responsable de l'energia i de tenir cura del medi ambient.Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
Energia Solar, energia infinita al nostre abast amb astroxperiences.com
Tenim clar que el futur és a les estrelles, començant per la més estimada, la nostra, la que ens dona la vida i l’energia.
MÓN SANT BENET: Roda el món i torna al Born
Taller de cuina històrica
Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.