Resultats de la cerca
El món a l'aula - La Notícia de la Setmana
Treballa la notícia de la setmana a l’ESO i batxillerat
Visita el CIVRM des de l'aula!
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
La Fàbrica de l'Aigua
Activitat matinal per infantil
Visita Taller ESO i Batxillerat a L'Aquàrium
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
NATUR-ARTS
Crearem l'obra d'art definitiva! Vols participar-hi?
Prevenció de conductes discriminatòries (TALLER)
El taller s’emmarca dintre de la unitat didàctica confeccionada entre el Dep. D’Ensenyament i la PG-ME per tal d’evitar situacions greus en l’àmbit de la xenofòbia, racisme, homofòbia, etc.
Premis Treballs de Recerca - Premis Generals
Premis als treballs de Recerca de caràcter general.
La Granja Soldevila: Residència modernista i Indústria Làctia
Visita guiada on s’explicarà l’origen de la indústria làctia de la Granja Soldevila.
Vaixells empentats pel vent
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Taller a l'aula Flora i fauna urbanes
Riquesa biològica dels ecosistemes urbans. Espècies vegetals i animals que viuen als pobles i ciutats. La seva importància ecològica.Mostrant 1-10 de 2.256 elements.