Resultats de la cerca
Connectant mons - Drets sense fronteres
Connectant mons combina l'activitat a l'aula amb el treball col·laboratiu en línia, on participen més de 12.000 alumnes de diferents països i realitats i és treballa amb 8 llengües diferents.Cuidador d'animals (abans Toca toca)
Observar els animals de ben a prop ens permetrà aproximar el món animal als infants i aprofitar així la seva espectacularitat per explicar la importància de mantenir i cuidar l'entorn natural.Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
Descobrint les Salines de Cambrils
Sabies que no tota la sal ve del mar? Descobreix com es fa la sal a muntanya, en ple cor del Solsonès.
Sessió matinal d’il·lustració científica
Cloenda dels tallers d’il·lustració científica
Conferències a mida sobre Astronomía i Ciència amb astroxperiences.com
A més dels cursos, tallers i formacions, et convidem a descobrir les nostres conferències divulgatives que et portaran al cor mateix de l’univers.
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
El port pesquer. Ofici i tradició
Visita al port pesquer de Vilanova per conèixer els diferents arts de pesca.
Visita dinamitzada a "Colors del món" (Lleida)
Visita dinamitzada
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Mostrant 1-10 de 2.268 elements.