Resultats de la cerca
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
Premis Treballs de Recerca - Premis Generals
Premis als treballs de Recerca de caràcter general.
Itinerari: Observem i descobrim
Amb tots els sentits
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
LUDOFUSTA - ESPAI DE JOC LLIURE
Espai on l'infant decideix lliurement com desenvolupar el seu joc amb els elements i objectes que estan al seu abast.
El gran dia de Girona
Aquesta activitat proposa l’observació atenta d’un sol quadre, un dels més representatius de la ciutat de Girona: El Gran Dia de Girona (1863-64)
Quadernet de matemàtiques P5-1r
Quadernet de matemàtiques imprimible per a P5 i 1r de primària.
Folkids (versió escoles)
Companyia amb més de 40 anys d'història i punt de referència de la majoria de grups i animadors actuals.Mostrant 1-10 de 2.255 elements.