Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Les plantes fan llana?

Coneixerem els diferents tipus de teixits que ha utilitzat la humanitat al llarg de la història. Una activitat vivencial on tindrem l’oportunitat de tocar i notar les les diferents robes i textures.

Grups escolars a Vall de Núria

Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.

Lego màquines simples

Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.

Construccions mecàniques amb Lego

La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.
Mostrant 1-10 de 2.272 elements.