Resultats de la cerca
Club Maker. Crea una consola de videojocs amb arduino
Crea una consola i els videojocs per jugar-hi programant amb plaques arduino.
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
Taller a l'aula Les deixalles, recicla i juga!
Diferents residus que generem. Ubicació correcte de cada residu i el seu destí final. Llei de les 3R. Foment de l’hàbit de la separació de deixalles i el reciclatgeAPRÈN A FER PAPER RECICLAT. TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
A partir dels rebutjos de paper que genereu a l'escola, farem un paper nou, útil i bonic. Us proporcionarem idees didàctiques per a la seva aplicació a cada cicle.
Taller a l'escola. Paper i Sostenibilitat. Llibreta a l'escola
Cada alumne es fa dos fulls del que serà la llibreta (doblegats pel mig, tindrem una llibreta de quatre fulls).Cadascú es fa un full més gruixut (amb més gramatge) que servirà de tapes.
Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.
ApS: Missió H2O
L'aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l'escassetat d'aigua potable? El període d'inscripció obre el 3 de juny.
Un món per explorar
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
COM SUPERAR LA POR A LA SELECTIVITAT. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial on t'enduràs eines per identificar i gestionar els teus pensaments i les teves emocions en aquesta situació. Dirigida a alumnes de Batxillerat.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.