COM SUPERAR LA POR A LA SELECTIVITAT. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial on t'enduràs eines per identificar i gestionar els teus pensaments i les teves emocions en aquesta situació. Dirigida a alumnes de Batxillerat.
Et sents estressat davant la pressió de preparar-te per a un examen o presentació?
Tens por a quedar-te en blanc? A no fer-ho "prou" bé i suspendre?
T'agradaria aprendre a comunicar-te millor, per escrit u oralment,
en situacions importants de la teva vida acadèmica?
En aquesta conferència t'enduràs estratègies senzilles i útils per millorar aquesta situació.
Mitjançant eines de Coaching Integral i Disciplina Positiva (Jane Nelsen) i d'Atenció Plena (MBSR), veuràs com
-Identificar les emocions que tens davant un examen o presentació, corporalment.
-Reconèixer quins pensaments et limiten a l'hora d'afrontar situacions estressants i saber modificar-los (no vaig prou preparat, em quedaré en blanc, suspendré...).
-Conèixer quines etiquetes limitadores portes posades i com substituir-les per altres de potenciadores.
-Identificar quines són les Intel·ligències múltiples que tens més a mà i com utilitzar-les de forma eficaç.
-Visualitzar en positiu la situació que et preocupa i viure-la com a una oportunitat.
-Utilitzar el llenguatge corporal per guanyar autoconfiança i seguretat en les teves capacitats i ser més proactiu.
-Tolerar la frustració i viure l'error com a aprenentatge.
(Amb un tríptic, amb les eines treballades, per a cada alumne)
Tens por a quedar-te en blanc? A no fer-ho "prou" bé i suspendre?
T'agradaria aprendre a comunicar-te millor, per escrit u oralment,
en situacions importants de la teva vida acadèmica?
En aquesta conferència t'enduràs estratègies senzilles i útils per millorar aquesta situació.
Mitjançant eines de Coaching Integral i Disciplina Positiva (Jane Nelsen) i d'Atenció Plena (MBSR), veuràs com
-Identificar les emocions que tens davant un examen o presentació, corporalment.
-Reconèixer quins pensaments et limiten a l'hora d'afrontar situacions estressants i saber modificar-los (no vaig prou preparat, em quedaré en blanc, suspendré...).
-Conèixer quines etiquetes limitadores portes posades i com substituir-les per altres de potenciadores.
-Identificar quines són les Intel·ligències múltiples que tens més a mà i com utilitzar-les de forma eficaç.
-Visualitzar en positiu la situació que et preocupa i viure-la com a una oportunitat.
-Utilitzar el llenguatge corporal per guanyar autoconfiança i seguretat en les teves capacitats i ser més proactiu.
-Tolerar la frustració i viure l'error com a aprenentatge.
(Amb un tríptic, amb les eines treballades, per a cada alumne)
Última actualització: 25/08/23