Resultats de la cerca
La Garrotxa d'aventures
Aprofitant l’increïble marc natural que tenim a la comarca, aquest eix d’interès es centra en practicar un seguit d’activitats d’aventura i descoberta en el medi natural.
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
EL MÓN MEDIEVAL. UN VIATGE IMMERSIU DEL ROMÀNIC AL GÒTIC
A través de la nova sala immersiva del MEV farem un recorregut per l’art, la història i el pensament de l’edat mitjana, des del feudalisme al naixement de la burgesia.
Descobrint la Vall d'en Bas
A la Vall d’en Bas trobem referències d’un valuós patrimoni rural, resultant d’una estreta relació entre natura i activitat humana. Descobrirem els secrets d’una natura sempre canviant.La Conca a través del temps
Un recorregut dinàmic i participatiu per la història de Catalunya, a través dels rics vestigis conservats a la Conca de Barberà.
Ruta arquitectònica i Modernisme a Sitges
Passejarem per l'eixample de Sitges, on hi ha les cases modernistes, veurem el Prado, escenari de dues festes de Rusiñol, el pati blau i el nucli antic on hi ha el Museu Cau Ferrat.Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre i titelles per conèixer els dracs del món (fins i tot el de Sant Jordi), que fomenta l’hàbit de la lectura d’una manera divertida.
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
TALLER BUSCANT A GOOGLE
- Taller sobre negocis basats en les dades i la publicitat - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...Mostrant 1-10 de 2.262 elements.