Resultats de la cerca
Visita Guiada a l'Ateneu de Fabricació i Taller
Descobreix l'Ateneu de Fabricació i els seus recursos i fem una activitat d'experimentació
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Entendre els incendis en el bosc mediterrani
Els boscos madurs mediterranis formen part del paisatge típic de la nostra regió geogràfica, el qual té relació tant amb el clima com amb l'espècie humana
Del Neolític a la re-evolució de l’agricultura
Aquesta activitat ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
VISITA A UNA CENTRAL HIDROELÈCTRICA
El recorregut per la central el fa un tècnic de la mateixa instal·lació que us ajudarà a entendre com funcionen aquest tipus de centrals des de dins.Sortida agroalimentària
Sortida per descobrir l’origen dels aliments
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
Introducció a la programació amb Minecraft Education
Una experiència on l’alumnat, a partir del videojoc Minecraft, s’introdueix d’una manera divertida i per reptes a la programació amb Python o MakeCode.
Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.Mostrant 1-10 de 2.265 elements.