Resultats de la cerca
Les matemàtiques al Barri Vell de Girona
Durant l’itinerari l'alumnat analitzarà l'evolució de l'arquitectura des dels romans fins a l'actualitat mitjançant les matemàtiques d’una forma experimental i cooperativa.Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària al voltant de la Barcelona històrica
Una gran experiència musical col·lectiva cantant les llegendes de 5 fonts històriques de Ciutat Vella de Barcelona
La pesca a Vilanova
Visita dinamitzada al port pesquer de Vilanova i la Geltrú.
PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre. (Osona)
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
PINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
Mostrant 1-10 de 2.275 elements.