Resultats de la cerca
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
El primer orgull és una revolta
Programa de curtmetratges sobre la diversitat afectiva i sexual
Escalada per a nens i nenes de primària
Ens aproximem al món de l'escalada a través d'eixos temàtics motivadors i transversals.
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
La Granja Soldevila: Residència modernista i Indústria Làctia
Visita guiada on s’explicarà l’origen de la indústria làctia de la Granja Soldevila.
GEOMETRIA A L'ESPAI (DIVERMATIQUES)
Consisteix en l’estudi pràctic de les formes geomètriques i a partir de material molt bàsics (barres i nusos, i en algun cas, cobertes, es creen les figures reals en tres dimensions i es deixen exposaAdolescència i Pantalles
L'adolescència és l'etapa que més preocupa a les families pel seu inici amb possibles conductes de risc. Abordarem senyals d'alerta i estratègies que podem utilitzar per l'acompanyament digital
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
Engranatges. Joc de rol d'història.
Som una companyia de joc que ens dediquem a la divulgació històrica i a la sensibilització en valors mitjançant metodologies creadores i vivencials.
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Mostrant 1-10 de 2.255 elements.