Resultats de la cerca
Geocaching a les Muntanyes del Baix
Amb l’ajuda d’un GPS buscarem els geoamagatalls amagats a la vall del Llor, que formen part del joc oficial “Geocaching”.
El conte de la lletera
Les cançons i la participació. Espectacle molt interactiu.GEOMETRIA A L'ESPAI (DIVERMATIQUES)
Consisteix en l’estudi pràctic de les formes geomètriques i a partir de material molt bàsics (barres i nusos, i en algun cas, cobertes, es creen les figures reals en tres dimensions i es deixen exposaConstruïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
Taller Pràctic de Pòdcast
Aprenem més sobre el món dels pòdcasts i gravem els nostres propis programes amb material professional!
FEM UN CLAUER AL POBLE ESPANYOL
Us proposem un taller de marroqueneria per apropar-vos a aquest ofici i feu el vostre clauer!
Del Neolític a la re-evolució de l’agricultura
Aquesta activitat ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.
VISITA A CORBERA D’EBRE + TRINXERA
a Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolíti
Taller de mosaic i visita guiada a la Cripta
L'objectiu del taller és donar a conèixer la tècnica de mosaic utilitzada per Gaudí tant des d'un punt de vista teòric com pràctic. Els alumnes coneixeran també els materials i les eines utilitzades.
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.