Resultats de la cerca
KAMISHIBAI, CONTES PER LA IGUALTAT
Has sentit mai la història de la tortuga Clementina, els elefants grisos o la princesa Carlota? No? I has vist mai un conte Kamishibai? Tampoc? Doncs aquí tens ho tens!
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.Aprenem a ballar sardanes
Amb quins passos es balla una sardana? I què és un concurs sardanista? Descobriu el món de la sardana en un taller dinàmic i ple de ritme en què els punts i la germanor seran molt importants.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Visitem el vostre centre: Planetari i sessió d’astronomia
Sabem que a vegades pot resultar difícil programar una sortida fora del centre educatiu, per aquest motiu oferim una sessió d’astronomia al vostre Centre Educatiu. Ens desplacem per tot Catalunya.
Dactiloscòpia: Taller d’empremtes dactilars
DACTILOSCÒPIA Diversitat i classificació Un taller molt original on farem d’autèntics investigadors policials i analitzarem, amb diferents tècniques, les nostres empremtes dactilars.
Taller de vida quotidiana al centre escolar. PAREM LA TAULA A LA ROMANA
El grup d'alumnes tindran a les mans diverses peces ceràmiques per tal d'observar-les i caracteritzar-les.
CORBERA D’EBRE, EPICENTRE DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.