Resultats de la cerca
CANTA'M UN QUADRE (Museu Deu)
Recorregut per la col·lecció de pintura del Museu Deu per tal de treballar la interpretació de l’obra d’art, a través de titelles i cançons que pertanyen al repertori tradicional català.
MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
Experiments a la cuina
Descobrint el Delta del Llobregat
Excursió amb el Centre Excursionista de Catalunya per descobrir els aiguamolls del Llobregat: espai singular i un oasi dins l'àrea metropolitana amb gran riquesa de vegetació i fauna.
Diccionari escolar DIDAC en línia, el diccionari de català
El diccionari DIDAC de sempre, ara en línia actualitzat i enriquit amb més continguts. El diccionari de català ideal per als alumnes de Primària i primers cursos de Secundària.
Clik. Jocs per descobrir la ciència - Espai Singular
A través del joc i l'observació, els més petits s'ho passaran d'allò més bé fent descobriments científics.
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
Viu les matemàtiques (Barcelona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitat
Taller a l'aula El Canvi Climàtic
Conceptes canvi climàtic i efecte hivernacle. Causes i efectes del canvi climàtic sobre el planeta. Com col·laborar a minimitzar els efectes d’aquest procés i aprendre la manera de fer-ho.Visita als espais de la batalla de l'Ebre amb Terra Enllà. Un dia
Visita als espais de la batalla de l'Ebre. Jornada sencera. Espais: pas de barca de Miravet i cap de la vila, Poble Vell de Corbera d'Ebre, museu, trinxeres i Memorial de les Camposines
TALLER DE RASTRES
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de cas
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.