Resultats de la cerca
Xerrades i tallers: L'hostilitat dels Centres d'Internament d'Estrangers
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
A ritme de nombres i xifres (Girona)
Matemàtiques fascinants
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Introducció a la fabricació digital amb Tinkercad
Una experiència on l’alumnat descobreix les possibilitats de la tecnologia 3D i la fabricació digital: el tall làser i la impressió 3D de forma progressiva amb el treball per reptes.
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
Cràter Studio
Una productora de la comarca, Cràter Studio, està preparant una sèrie de ciència-ficció ubicada a la Garrotxa i busca nous talents!
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.Crea gràfics, mapes i infografies amb Infogram
Infogram permet tant als estudiants com als docents crear fàcilment gràfics, mapes i infografies de manera gratuïta. Descobreix com Infogram pot impulsar l'aprenentatge a les aules.
DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.