Resultats de la cerca
Els secrets del bosc. Aprenem de la natura
A través d'aquesta activitat descobrirem que la natura és sostenible, per què no n’aprenem d’ella?
Visita un Observatori Astronòmic
Podeu venir al nostre observatori de Sabadell perquè els alumnes aprofundeixin en els seus coneixements sobre l'Univers, descobreixin com és un observatori astronòmic i observin un astre.Fake news: com es combat una plaga de mentides (Barcelona)
Videojocs per al debat
IMPULSEM LES RELACIONS SALUDABLES A TRAVÉS DE LES PANTALLES
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
Carnestoltes a Can Pidelaserra
A Can Pidelaserra. busquem entre les gallines, allà trobarem els ous, farem una truita gegant. Després d´un taller de maquillatge, dins el Bosc trobarem el Rei Carnestoltes, festa i xerinola per tots.
A Montserrat, volant!
La millor manera de visitar la muntanya de Montserrat. Pujareu fins Montserrat en 5 minuts mentre gaudiu del paisatge excepcional de la muntanya a vista d'ocell.
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
Coneixença i cohesió de grup_Grups de Primària
Són estades pensades per grups de nova formació o que han tingut canvis o noves incorporacions.
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
La Guerra Descivil Espanyola, en la seva Batalla més cruel, la de l’Ebre, va significar la destrucció total de determinades viles. Una d’aquestes va ser Corbera d’Ebre.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.