Resultats de la cerca
FEM UN HAIKU, de les imatges a les paraules
Diuen que una imatge val més que mil paraules… Les obres de nova adquisició del Museu seran el punt de partida per crear poemes breus del present.
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
Tastets d'enginyieria i ferrocarril
Per realitzar aquesta visita cal contactar directament amb el departament de comunicació de la UPC de Vilanova i la Geltrú, al telèfon 93 896 77 01Rutes en bicicleta pel Delta de l'Ebre
Voleu conèixer el Delta de l'Ebre a cop de pedal? Aquesta és la vostra activitat! Diferents rutes per conèixer diferents parts del Delta. Ens adaptem!
El tresor de les primeres pescadores
Visita dinamitzada en clau de gènere per descobrir el tresor de les dones del barri de mar.
La Llegenda de Sta. Jordina
La llegenda de Sta. Jordina i altres relats.
Escuts en alt! Heràldica catedralícia
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
El bosc encantat: éssers màgics
Tots i totes hem sentit històries i llegendes d’éssers màgics que viuen i cuiden dels boscos i la natura. Són molt tímids i haurem de passar un seguit de proves, perquè es puguin refiar de nosaltres.Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.