Resultats de la cerca
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
El sentiment de pertinença dins el grup, la bona convivència, la comunicació, la confiança, el treball cooperatiu i d'equip, el compromís, la suma de la unicitat i singularitat de cada persona ...COLÒNIES ESCOLARS: EL PAISATGE A TRAVÉS DELS SENTITS
Aquest centre d’interès està dedicat al descobriment de l’entorn natural de Mas Pagès a partir de la propiocepció.ConteTREN, els contes del Museu
La història dels vehicles del Museu explicada en forma de conte, per tal de fer més fàcil i entenedora la història d’aquests protagonistes únics: els trens del Museu.Centre Històric de Cardona
Itinerari guiat interpretatiu pel centre històric de Cardona (Bé Cultural d’Interès Nacional), una vila als peus del Castell.Visita guiada: La Farinera de Castelló d'Empúries
Visita a la fàbrica on aprendrem tots els passos a seguir per elaborar el pa, des de la mòlta, la farina, l'elaboració del pa, sense oblidar-nos de la fonts d'energia.CONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.Sortida dinàmiques de grup
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.Els gats comunitaris, els nostres petits veïns
Xerrada participativa per treballar amb l'alumnat la convivència responsable amb els gats que viuen a la ciutat.Mostrant 1-10 de 1.958 elements.