Resultats de la cerca
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloEstudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.Visita guiada de pintura i fotografia
Visita guiada d’una hora orientada a alumnes de secundària i batxillerat que es cen- tra en l’anàlisi de diferents recursos plàstics així com els seus contextos.DESCOBRIM LES FIBRES EXPERIMENTANT AMB EL PAPER
A partir de l'experiència sensorial es provoquen les deduccions i el raonament de l'alumnat per a apropar-lo al món de les fibres vegetals, del paper i de l'espai propi del molí.HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país un gran concert on cantarem l’aventura de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor del respecte a la naturaELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.Toca-toca i Carro a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Toca-toca dels conills, gall i gallina, porquets., cabretes, ovelles, cavalls, vaca, ponis... Ens ajudeu a donar el biberó a l´ovelleta? Carros de diverses midesBalambambú
L’entusiasme i l’energia de Pentina el Gat amb la seva la seva singular i especial Revolució!Investiguem el Bosc
Descobrirem les característiques i la importància del bosc mediterrani a partir de les nostres pròpies observacions.Mostrant 1-10 de 1.751 elements.