Resultats de la cerca
Fotogrames
Per fer una fotografia no sempre es necessita una càmera. Els fotogrames són un procediment senzill i creatiu a través dels quals podem entendre la realitat d’una altra manera."Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,PARLEM DE PORNO?
Dinàmica participativa en la qual es farà un joc per veure el nivell de coneixement dels conceptes pornogràfics que té l’alumnat, contrastant els possibles malentesos.EFEC: Joc de taula FINNELIS
Finnelis és un joc educatiu sobre finances per a nenes i nens a partir dels 7 anys. El joc pretén ser una primera presa de contacte i una experiència sobre el que representa la gestió monetària.AQÜEDUCTES Instal·lació i perfomance participativa,
AQÜEDUCTES: l'ecologia pràctica i divertida. Ajudant-nos entre totes, transportarem aigua amb canyes de bambú conscienciant als participants sobre el bon ús de l'aigua a les nostres ciutats i pobles.En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.Taller a l'aula. Paper Blanc
Farem paper amb cotó i altres fibres papereres (jute, espart, abacà) i coneixerem la història del paper (en format conte per EI, CI) Us enviem una Guia Didàctica per ajudar-vos a preparar l'activitat.Taller de Circuits Elèctrics
Piles, llums LED, cables, motors, interruptors, timbres, resistències… Construirem circuits elèctrics amb diferents materials i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.JORNADA DE PORTES OBERTES EUSS, School of Engineering (17 de juny de 2025)
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Vine a la Jornada de Portes Obertes del dimarts 17 de juny.Estratègies dels éssers vius (Tarragona)
Sobreviure al mediMostrant 1-10 de 2.117 elements.