Resultats de la cerca
MITES I LLEGENDES ALS MOSAICS DE COMA-RUGA (Museu Deu)
Mites i llegendes als mosaics de Santiago Padrós![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/03/Imagen1-400x300.png)
Tallers de ciència i tecnologia
Transformem l’aula de l’escola en un taller d’inventors on la protagonista és la creativitat.STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/08/STEAM-–-El-cervell-dels-telers-400x300.jpg)
DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/07/el-camp-400x300.jpg)
Assertius amb el català
Taller de sensibilitizació envers l'ús del català![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/01/image_50736129-400x300.jpg)
ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/05/aps-para-el-carro-400x300.jpg)
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/09/mapa1-400x300.jpg)
Mentides, propagadanda i política a l'antiguitat
Activitat per aprendre a analitzar diferents fonts clàssiques, fomentant l'esperit crític comparant pràctiques de l'antiguitat amb el present.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/06/Tresors-del-MAC_gallery_image-1.png)
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
De les 3R, el reciclatge és la més coneguda, però no per això la més important. En aquesta activitat, aprendrem el valor d'aplicar les altres dues R, sovint oblidades, Reduir i Reutilitzar.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/08/Portada-samarretes-2-400x300.png)
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Mostrant 1-10 de 1.814 elements.