Resultats de la cerca
Les pedres també parlen
Visita que recorre els principals espais del jaciment arqueològic per a descobrir la història d'Empúries i els principals trets de les civilitzacions grega i romana que hi habitaren durant segles.Jugar amb foc
Coneixements científics i art es donen la mà per ajudar-nos a prendre consciència de com ha de ser la nostra convivència amb aquest element fascinant. Juguem amb foc?Les matemàtiques al Barri Vell de Girona
Durant l’itinerari l'alumnat analitzarà l'evolució de l'arquitectura des dels romans fins a l'actualitat mitjançant les matemàtiques d’una forma experimental i cooperativa.Lexcit: Guanyem un estiu lector
Des del projecte Lecxit, us oferim un kit lector a tots els centres educatius per a dotar a les famílies de 4t, 5è i 6è de primària de recursos didàctics que promoguin l’hàbit i el gust per la lecturaDeconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.Fum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!La família del Tonet Blanquer i…qui més viu a la Casa de la Festa?
La Casa de la Festa és un espai d’exposició permanent de part de la imatgeria festiva d’Igualada. Puntualment, hi poden mancar alguns elements per trobar-se participant en actuacions o per restauracióConeix el museu
Visita guiada pel Museu de les AigüesCrea el teu videojoc arcade!
Una activitat on l’alumnat dissenya i programa un videojoc arcade amb l’entorn MakeCode. Seguint una guia pas a pas, pot crear els seu propi videojoc ambientat, per exemple en el dia de Tots Sants.Mostrant 1-10 de 2.104 elements.