Resultats de la cerca
TALLER DE TIR EN ARC
Taller de simulació de tir amb arc.Les pedres també parlen
Visita que recorre els principals espais del jaciment arqueològic per a descobrir la història d'Empúries i els principals trets de les civilitzacions grega i romana que hi habitaren durant segles.Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.ESCOLA AMABLE. PROGRAMA DE MILLORA DE LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR_ Bonificable FUNDAE. 15 h.
Curs amb les eines del Programa ESCOLA AMABLE per a claustres. Amb eines pràctiques per implicar tota la comunitat educativa i crear, entre tots, una bon clima escolar. 15h. Bonificable FUNDAE.LA BALDUFA TORNA
Un joc tradicional que, practicat de forma col·lectiva i combinat amb tècniques malabars, enforteix la coordinació muscular i les habilitats socials.Empâtik · Programa d'entrenament de l'empatia per Primària.
Empâtik és un programa d'educació emocional, enfocat al desenvolupament de l'empatia, que activa cinc passos molt senzills: observar, escoltar, pensar, sentir i actuar, partint de la metacognició.KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaESMALT AL FOC: LA NOSTRA ICONA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem la tècnica i els materials per elaborar una peça de joieria esmaltada. Aplicarem el vidre en pols sobre un base metàl·lica que courem a un forn a 800 °C durant 5 minuts.Endinsa't al bosc de Poblet
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca La Capella, Poblet. On coneixerem a la fada Prada, al follet Fredolic i la papallona Mariona i viurem milers d'aventures!Ciència en Colors
Ciència en Colors és un projecte per reivindicar la importància d’una ciència diversa. Una iniciativa per reclamar la necessitat que persones de tots els col·lectius i condicions puguin exercir les prMostrant 1-10 de 2.106 elements.