Resultats de la cerca
ELABOREM PRODUCTES LÀCTICS
Vine a fer diferents productes làctics naturals, sense conservants ni additius, mató, formatge fresc, un batut, crema catalana, etc. El producte que es faci els nens se l'emportaran a casa.
Investiguem el Bosc
Descobrirem les característiques i la importància del bosc mediterrani a partir de les nostres pròpies observacions.
Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
Domus: tessel·les i mosaics
Taller on a partir dels mosaics exposats al museu aprendrem com eren les ciutats i la societat romana, i on els alumnes acabaran fent el seu propi mosaic.
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Alerta! S'apropa una erupció?
Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.
La tardor i el Bastó a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. mitjançant una gincana esbrinarem els fruits, plantes silvestres, Arbres i fules diverses de la tardor.
Del Neolític a la re-evolució de l’agricultura
Aquesta activitat ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.
Tastets d'enginyieria i ferrocarril
Per realitzar aquesta visita cal contactar directament amb el departament de comunicació de la UPC de Vilanova i la Geltrú, al telèfon 93 896 77 01Diccionari escolar DIDAC en línia, el diccionari de català
El diccionari DIDAC de sempre, ara en línia actualitzat i enriquit amb més continguts. El diccionari de català ideal per als alumnes de Primària i primers cursos de Secundària.
Mostrant 31-40 de 2.282 elements.