Resultats de la cerca
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Visita-taller: P5 - COMPONDRE AMB COLORS
Involucra't en l'obra d'art com fan els artistes!
LA TORTUGA DE L'ALBERA - Testudo Hermanni
Una petita sortida adaptada per veure els hàbitats naturals de la Testudo Hermanni i gestió del paisatge. Activitat dinàmica. S'inclou la visita al CRTA Garriguella.Què és la sostenibilitat?
L'alumnat aprendrà sobre sostenibilitat a través d'un debat participatiu, proposant solucions per afrontar les problemàtiques ambientals actuals.
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.Coneixent els jardinets de la Fundació 1859
Gimcana pel Jardí de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.Bosc Elàstic
El circuit de xarxes en alçada, passadissos i tobogans ja està a punt per tornar a saltar, jugar, i riure de valent!
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.