Resultats de la cerca
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
L'amagatall de l'esquirol
L'activitat és estil joc de pistes on descobrirem elements del bosc tot seguint els amics de l'esquirol que viuen al bosc de Cases Blanques.
Itinerari pels aiguamolls de la Corbatera
Recorregut per la zona humida de la Corbatera, des de l’aiguamoll de la Sala fins la bassa de la Corbatera.
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysJornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Ruta Illa de Gràcia en Caiac (Delta de l'Ebre)
Ruta en caiac, per a grups, que voreja la Illa de Gràcia al Delta de l'Ebre. Inclou guia acompanyant, tot el material per realitzar l'activitat i assistència durant el recorregut.
LA CASETA COSSETANA
Un conte per apropar-nos al món dels ibers i aprendre amb una metodologia adaptada als infants.
MOU-TE! TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS
Taller de dansa cognitiva per infants on podran explorar i coneixer la dansa i el movimient des d'una perspectiva diferent a la dansa tècnica.
Taller per saber actuar en cas d’accident. Converteix-te en el millor socorrista de la teva llar.
Als tallers aQuna t’ensenyem a detectar i evitar els accidents i et facilitem eines pràctiques per tal de saber com actuar quan es produeixin. Converteix-te en el millor socorrista de la teva llar.
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.