Resultats de la cerca
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.The Great Circusman
Activitat en anglès de clown, màgia i titelles sobre un artista de circ ambulant i el seu espectacle de carrer. Activitat per al cicle mitjà, cicle superior i 1r d'ESO. Anglès de nivell intermedi.VISITA GUIADA ARQUITECTONICA AL POBLE ESPANYOL.
Acompanyats d'un guia oficial farem un recorregut pel Poble Espanyol per conèixer la seva història i els elements arquitectònics més rellevants que hi trobem. Disponible en molts idiomesVisita i taller: Tremp d'ou a L' Enrajolada
Converteix-te en un personatge de l'Edat Mitjana i descobreix com es pintava sobre fusta amb l'ou com a principal ingredient.Texaventura…hem d’escapar!
A partir d'un joc amb diverses proves i enigmes, els equips van coneixent aspectes de la història de la indumentària. També coneixen en profunditat les col·leccions del Museu Tèxtil..Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Excursions Escolars a La Granja Escola
El nostre propòsit és aconseguir nens emocionalment més intel·ligents per a que sàpiguen gestionar les seves emocions de manera positiva i desenvolupin les seves habilitats personals i socials.EL BOSC MATEMATIC (DIVERMATIQUES)
Càlcul de l’index foliar d’un bosc o d’un parc, finca, etc. A desenvolupar durant una jornada amb una sortida a l’exterior. . Matemàtiques tractades de forma lúdica.MÓNNATURA PIRINEUS: Rastres de fauna
Iniciació al seguiment de faunaInteracció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Mostrant 1-10 de 2.061 elements.