Recursos online
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Aprende matemáticas con E-learning for kids
Math World (El Mundo de las matemáticas): un viaje de aprendizaje en el que los niños adquieren nuevas habilidades matemáticas mientras aprenden más sobre los contenidos, los países y las culturas de
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Ciencia i Experiments de arbol ABC
Aprèn ciència a travès d'experiments a casa, respon preguntes curioses i converteix-te en un expert sobre els animals gràcies a aquest recurs
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Mostrant 21-30 de 238 elements.