Recursos online
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Exercicis de matemàtiques online
Pàgina web molt clara amb activitats de matemàtiques per educació infantil i primàtia. Completament online i autocorregible, amb funció auditiva, no imprimible.
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Didactalia. Jocs de ciències naturals
Web on trobaràs jocs de trobar i identificar les parts del cos humà, de la cèl·lula o els elements químics de la taula periòdica
Jocs i manualitats de paper
Recull de manualitats i retallables de paper per crear jocs, material didàctic, figures i molt més. T'atreveixes a fer un tren?
Toporopa – Jocs de geografia Europea
Web de jocs geogràfics gratuïts sobre Europa: països, banderes, rius, monarquies, regions… adaptada a tots els nivells.
Mostrant 1-10 de 239 elements.